پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
خرید بند رخت هوشمند سقفی لسبی با قیمت ارزان
بند رخت هوشمند لسبی خوبه؟ بند رخت هوشمند لسبی را از کجا بخریم؟ قیمت بند رخت سقفی چنده؟ بند رخت لسبی محصول جدید و پرفروش فروشگاه اینترنتی پارمیا می باشد و واقعا فروش بسیار بالایی دارد.

خرید بند رخت هوشمند سقفی و ارزان لسبو + ارسال فوری

خرید بند رخت سقفی لسبی

بند رخت سقفی و هوشمند لسبو با قیمت ارزان محصولی متفاوت و پرکاربرد مخصوص آپارتمان های کوچک و مدرن امروزی می باشد. شما می توانید بند رخت سقفی لسبو را هر جای خانه که دوست داشتید نصب کنید و در مواقع نیاز آن را از طریق بند مخصوص پایین بیاورید و لباس های خود را پهن کنید و پس از استفاده آن را به سمت بالا بکشید.

بند رخت سقفی لسبو ساخت ایران می باشد و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و جنس آن از آلیاژ آلومینوم ضد زنگ با ضد اشعه ماورای بنفش بوده و این موجب مقاومت بسیار بالای آن در برابر پوسیدگی شده است.

بند رخت هوشمند سقفی لسبو را از کجا بخریم؟

توضیحات بیشتر درباره بند رخت آپارتمانی لسبو

بند رخت عرضه شده در این فروشگاه کاملا بر روی سقف نصب شده و به هیچ وجه شما وجود آن را در فضای خانه احساس نمی کنید. از ویژگی های مهم این بند رخت سقفی و آپارتمانی می توان به نصب آسان، پرده مخصوص، طراحی زیبا، قابلیت استفاده در سقف بالکن ها و استحکام بالا اشاره کرد.

این بند رخت سقفی مشکل بسیاری از آپارتمان نشین ها را که همواره با کمبود فضا دست و پنجه نرم می کنند حل کرده است. این بند رخت سقفی حاصل تفکر، طراحی و اجرای کارشناسان داخلی با بهره گیری از بالاترین سطح از دانش فنی کشورهای پیشرفته می باشد.

انواع بند رخت سقفی

خرید بند رخت سقفی لسبو در تهران، اصفهان، تبریز، کرج، مشهد، تبریز، شیراز، قم، قزوین و سایر شهرهای ایران

چرا باید بند رخت سقفی لسبی را بخریم؟

همان طور که می دانید تا به امروز هر چی رخت آویز طراحی و تولید شده است زمینی بوده است و این برای اولین بار است که بند رخت سقفی طراحی و تولید می شود. مشکل اصلی استفاده از بند رخت زمینی کمبود فضا و اشغال کردن کردن محیط بوده است اما رخت آویز سقفی لسبو علاوه بر استفاده بهینه از فضا چه در حالت استفاده و چه در حالت عدم استفاده بسیار مقرون به صرفه بوده و حتی نیاز به باز و بسته کردن نیز ندارد و جنس آن به گونه ای است که هیچ وقت زنگ نمی زند.

خرید ارزان و اینترنتی بند رخت سقفی لسبو

راهنمای خرید بند رخت هوشمند سقفی لسبی

برای سفارش اینترنتی و خرید بند رخت سقفی لسبی از سایت لارنیکا لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را پر کنید. توجه کنید اگر ساکن تهران و کرج بودید سفارش شما با پیک ارسال می شود و وجه آن را می توانید به صورت آنلاین یا درب منزل پرداخت کنید.

سفارشات سایر شهرهای ایران با تیپاکس ارسال می شود و شما پس از تکمیل فرم خرید باید وجه سفارش خود را آنلاین پرداخت کنید. هر جای ایران باشید زمان رسیدن محصول با تیپاکس 2 تا 3 روز کاری می باشد.

قیمت این محصول 380000 تومان

خرید محصول

  • مریم مریمی