پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز به همراه ماژیک و 10 عدد شابلون

شما با خرید این دستگاه نقاشی سه بعدی ساز می توانید نقاشی های زیبا با ماژیک های مخصوص موجود در جعبه بکشید و آن ها را برجسته و یا سه بعدی کنید در واقع به آن ها حجم ببخشید اگر به فکر خرید هدیه تولد برای فرزند خود و یا آشنایان هستید این دستگاه 3D بهترین پیشنهاد برای شما می باشد و برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد.

قیمت دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

توضیحات بیشتر درباره دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

در این دستگاه در واقع ماژیک ها جادوی اصلی سه بعدی ساز هستند که دستگاه سه بعدی آن را تکمیل می کند و ماژیک ها در 4 رنگ قرمز, آبی, زرد و سبز در داخل جعبه موجود می باشد همچنین پکیج دستگاه سه بعدی ساز دارای 10 صفحه شابلون با طرح های متفاوت و یک صفحه برد طراحی برای کشیدن نقاشی دلخواهتان می باشد.

فروشگاه خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

خرید اینترنتی دستگاه نقاشی سه بعدی ساز با قیمت مناسب

خرید ارزان دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

اما چگونه باید از شابلون های داخل جعبه سه بعدی ساز باید استفاده کنید؟

استفاده از این شابلون ها بسیار ساده می باشد برای این کار روی خطوط شابلون را با ماژیک رنگ دلخوه پر کنید و سپس درون دستگاه گذاشته و با روشن کردن دگمه دستگاه پس از چند دقیقه به صورت سه بعدی تحویل بگیرید. توجه کنید رنگ سه بعدی به راحتی از روی شابلون ها جدا می شود.

از دیگر ویژگی های دستگاه سه بعدی ساز می توان به این مورد اشاره کرد که باعث می شود تعامل و تفریح بین والدین و فرزندان بیشتر شود و کودکان با همفکری و کمک گرفتن از شما به صورت تک نفره یا گروهی از کار کردن با این دستگاه نقاشی سه بعدی ساز لذت می برند. شما با خرید یکی از این دستگاه های نقاشی سه بعدی ساز می توانید اوقات فراغت کودک خود را با تفریحات سالم و هنری پر کنید.

قیمت این محصول 85 هزار تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : خرید صلوات شمار دیجتالی خرید شلوارک لاغری خرید آبکش

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید صلوات شمار دیجتالی

خرید اینترنتی دستگاه صلوات شمار دیجتالی با قیمت ارزان

دستگاه صلوات شمار و یا ذکر شمار دیجتالی که به تازگی در فروشگاه اینترنتی لارنیکا عرضه شده است قابلیت شمارش 1000 صلوات را دارد و از همه مهمتر دارای حافظه است و وزن آن فقط 15 گرم می باشد و دارای قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار است.

این دستگاه یک صلوات شمار بی نظیر و کوچک می باشد که به راحتی روی انگشت بسته می شود و به صورت دیجتال قابلیت شمارش صلوات و دیگر ذکرهای شما را دارد. از طرف اگر بعد از مدتی صلوات نفرستید به صورت خودکار خاموش می شود و اگه بعد از مدتی حتی چند روز بخواهید دوباره ختم خود را ادامه دهید به دلیل حافظه دار بودن, ادامه ذکرهای شما را می شمارد.

 صلوات شمار دیجتالی

توضیحات بیشتر درباره صلوات شمار دیجتال

همان طور که میدانید یکی از مشکلات اصلی در ختم صلوات های بیش از صد فراموش کردن تعداد صلوات های ختم شده می باشد که با خرید این دستگاه صلوات شمار و ذکر شمار از فروشگاه و استفاده از آن برای همیشه این مشکل را رفع کنید.

خرید صلوات شمار و ذکر شمار

راهنمای خرید دستگاه صلوات شمار دیجتالی

برای خرید این دستگاه ذکر شمار لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. ما برای شما 2 عدد از این دستگاه های صلوات شمار ارسال خواهید کرد.

قیمت 2 عدد صلوات شمار : 6000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : خرید تسمه بلند کردن اجسامخرید توری کباب پز ماهیخرید ارزان عینک آفتابی 

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید آچار بکس برقی خودرو

شما با خرید آچار بکس برقی خودرو یا همان پیچ باز کنی می توانید به آسانی پیچ ها را باز و بسته کنید این آچار بکس برقی با وصل شدن با جا فندکی با برق 12 ولت به راحتی قارد است تمام پیچ های محکم را باز و محکم هم ببندد.

توضیحات بیشتر در مورد آچار بکس برقی خودرو

همان طور که میدانید تعویض کردن چرخ پنجر شده ماشین یکی از دردسرهای هر راننده ای می باشد و استفاده از آچارهای دستی علاوه بر اینکه خسته کننده و نیازمند زور بیشتری است ممکن است به آسانی نتوانید پیچ های سفت شده را باز کنید و یا اینکه محکم ببندید اما با خرید این آچار بکس برقی که با شارزر فندکی ماشین شما وصل می شوید در عرض چند دقیقه بدون نیاز به کمک کسی می توانید چرخ پنجر شده ماشین خود را عوض کنید. این وسیله برای خانم های راننده یک وسیله ضروری می باشد.

خرید آچار بکس برقی خودرو با قیمت مناسب

ویژگی های آچار ضربه ای شارژی :

  • تامین برق مورد نیاز از طریق جا فندکی یا باتری خودرو
  • سرعت دور 340 دور در دقیقه با گشتاور 290 نیوتن بر متر
  • ولتاژ باطری 12 ولت و وزن 1/6 کیلو گرم
  • کنترل سرعت و راست گرد و چپ گرد
  • ترمز الکترونیکی و جعبه حمل

  خرید آچار بکس فندکی ماشین آچار بکس برقی ماشین

 

راهنمای خرید آچار بکس برقی خودرو

برای خرید آچار بکس برقی خودرو لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید.

قیمت این محصول 150000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : خرید اتوی بخارشوخرید سبد زبالهخرید باکس لوازم آرایش شیشه ایخرید مینی پنکه رومیزی 
  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

خرید فنجان شیشه ای پیرکس 6 عددی با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید فنجان پیرکس هستید محصول جدید فروشگاه ما که ماگ پیرکس 6 عددی می باشد از دست ندهید این فنجان های پیرکس با طراحی ساده بهترین انتخاب برای مصرف روزانه و حتی مهمانی ها خاص می باشد چون همان طور که میدانید بعضی وفت ها استفاده از ظروف با طراحی ساده جلوه ای بسیار زیبا دارند که به برگزاری بهتر مهمانی ها شما کمک می کنند.

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

توضیحات بیشتر درباره فنجان های شیشه ای پیرکس

این فنجان های شیشه ای با جنس پیرکس را شما می توانید در داخل ماکروویو و ماشین ظرفشویی قرار دهید بدون اینکه نگران کدر شدن یا ترک خوردن آن ها باشید. این فنجان های پیرکس دسته دار با طراحی متفاوت و شیک کیفیت ساخت مطلوبی دارد که بهترین انتخاب در سبد خرید شما خواهد بود.

توجه کنید گنجایش این فنجان های شیشه ای پیرکس 360 میلی لیتر بوده و مناسب استفاده ی روزانه می باشد. خوردن چایی یا قهوه با این فنجان های شیشه ای بسیار لذت بخش می باشد. دسته ی گرد و ارگونومیک فنجان راحت و ضخیم بوده و برای نوشیدن نوشیدنیهای گرم و داغ مناسب استفاده می باشد.

قیمت فنجان شیشه ای پیرکس, خرید فنجان پیرکس اصل

فروشگاه خرید انواع مدل فنجان پیرکس, خرید لیوان و استکان پیرکس شیشه ای

راهنمای خرید فنجان های شیشه ای پیرکس

برای خرید این فنجان های پیرکس شیشه ای لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. در داخل بسته ای که برای مشتری ارسال می شود 6 عدد فنجان شیشه ای پیرکس وجود دارد.

قیمت 6 عدد از این فنجان ها 70000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی :

خرید گیره برای کوچک کردن بینی خرید چاقو برای بریدن کلیک تولد خرید میکروفون ارزان برای گوشی

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید آبکش استیل

خرید آبکش استیل

خرید بهترین مارک سبد آبکش 6 تکه استیل پانچ با قیمت مناسب

اگر قصد خرید آبکش استیل و شیک برای آشپزخانه یا جهیزیه خود دارید محصول جدید فروشگاه اینترنتی لارنیکا را از دست ندهید این ست آبکش 6 عددی مناسب برای آبکش کردن و شستن میوه, سبزیجات, گوشت و ... بوده و یکی از پرکاربرد ترین لوازم هر آشپزخانه ای می باشد.

برخی از ویژگی های آبکش استیل در 6 سایز متنوع

ویژگی برتر این محصول می توان به سایز های متخلف و شیارهای ریزش است که شما می توانید متناسب با مقدار مواد مورد نظر, سایز مناسب را انتخاب و برای شستشوی انواع مواد ریز و درشت مثل سبزی, ماکارونی, میوه و ... استفاده کنید.

از ویژگی برتر دیگر سبد آبکش استیل فروشگاه ما می توان به پایه دار بودن این آبکش ها اشاره کرد که مانع از جمع شدن آب در زیر سبد می شود. توجه کنید در ابعاد نوشته شده در زیر, دسته آبکش ها محسوب نشده است.

فروشگاه خرید آبکش استیل اصل, قیمت آبکش استیل

توضیحات بیشتر درباره آبکش استیل 6 تکه اشپزخانه

این آبکش در در سایزهای 16.5 ، 20.5 ، 22.5 ، 25.5 ، 28.5 و 31.5 سانتی متر برای اولین بار در فروشگاه ما با قیمت مناسب عرضه شده است. توجه کنید هر 6 عدد آبکش موجود در پکیج دارای دسته استیل و مقاوم بوده و و فوق العاده سبک و با کیفیت میباشد و تولید شده از بهترین مواد اولیه درجه یک با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. این آبکش استیل دارای مقاوم در برابر ضربه و دارای طراحی زیبا و شیک می باشد و وزن این آبکش 0.5 کیلوگرم و در تک رنگ نقره ای عرضه شده است.

مشخصات محصول آبکش استیل 6 عددی

ست آبکش در ۶ سایز مختلف و جنس بدنه استیل و ضد زنگ و دسته‌دار می باشد

قابل استفاده برای انواع ماکارونی ، میوه ، سبزی با شستشو راحت و آسان

سایز : ۳۱/۵cm - ۲۱/۵cm - ۲۵/۵cm - ۲۲/۵cm - ۱۹/۵cm - ۱۶/۵cm

خرید ست آبکش استیل

خرید آبکش استیل

خرید آبکش استیل

راهنمای خرید آبکش استیل

برای خرید این آبکش استیل لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش یا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. رنگ نقره ای برای مشتری ارسال خواهد شد.

قیمت : 130000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : • چاقوی برش کیک تولدخرید شلوارک لاغری هات شیپرخرید انواع مدل عینک آفتابی 

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید شلوارک لاغری هات شیپر

خرید اینترنتی شلوارک لاغری هات شیپر + نظرات مشتریان درباره عوارض و فواید شلوارک هات شیپر

شلوارک لاغری هات شیپر جدیدترین و پرفروش ترین محصول لاغری کمپانی هات شیپر می باشد که در طراحی این شلوارک لاغری از Neotex TM استفاده شده که باعث افزایش درجه حرارت بدن شده و سبب تعرق زیاد بدن و در نتیجه لاغری و تناسب اندام شما می شود. توجه کنید شلوارک لاغری هات شیپر به دلیل اینکه نواحی شکم, دور کمر و ران ها را می پوشاند سبب چربی سوزی در این نواحی شده و موجب لاغری و کاهش وزن شما می شود.

قیمت شلوارک لاغری هات شیپر, از کجا شلوارک لاغری هات شیپر را بخریم؟

توضیحات بیشتر درباره گن شلوارک لاغری هات شیپر

شما با پوشیدن این شلوارک لاغری به هنگام ورزش, نرمش, پیاده روزی و ... می توانید کارایی این گن لاغری را افزایش دهید و خیلی زودتر سبب کاهش وزن خود شوید. توجه کنید طراحی شلوارک لاغری هات شیپر به گونه ای است که بافت داخی آن سبب افزایش دمای بدن شده و بافت بیرونی آن رطوبت و دما را جذب می کند. این ویژگی در هیچ کدام از گن های لاغری که تا به امروز ساخته شده وجود ندارد و کمپانی هات شیپر برای اولین بار از این ویژگی در شلوارک لاغری هات شیپر خود استفاده کرد.

همان طور که میدانید چربی های باسن و پشت ران سخت ترین نوع چربی هستند که با رژیم غذایی و ورزش به سختی می توان آن ها را از بین برد درسته که چربی های این نواجی به سلامتی قلب ضرر نمی رساند اما از نظر ظاهری تناسب اندام شما را بهم میزنند. شلوارک لاغری حرارتی هات شیپر برای آب کردن چربی های این قسمت بهترین گزینه می باشد و به تناسب اندام شما کمک شایانی خواهد کرد.

خرید شلوارک لاغری و حرارتی هات شیپر

 

برخی از ویژگی های شلوارک لاغری هات شیپر Hot Shapers

  • محصول جدید و پرفروش کمپانی هات شیپر و ساخته شده از الیاف می باشد
  • تأثیر مستقیم بر روی نواحی شکم, پهلو و ران ها دارد و سبب چربی سوزی این نواحی می شود
  • استفاده آسان و راحت و بهبود نتایج ورزشی شما و امکان پوشیدن زیر لباس
  • بافت داخلی آن سبب افزایش دمای بدن شده و بافت بیرونی آن رطوبت و دما را جذب می کند
  • جنس شلوارک لاغری اصل از Neotex TM می باشد و در سایز های S, M , L , XL, XXL موجود می باشد

فروشگاه شلوارک لاغری هات شیپر

چرا خرید شلوارک لاغری هات شیپر

اگر به دنبال راهکاری آسان و بی خطر و بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای لاغری و تناسب اندام خود هستید ما به شما خرید شلوارک لاغری هات شیپر را پیشنهاد می کنیم. این شلوارک لاغری نوعی گن است که با افزایش دمای بدن موجب تعریق و چربی سوزی می شود. استفاده مداوم از گن لاغری هات شیپر سبب بهبود نتایج ورزشی و کاهش وزن شما می شود.

شما می توانید شلوارک لاغری هات شیپر را زیر لباس خود بپوشید بدون اینکه کسی متوجه پوشیدن آن شود و به راحتی به انجام فعالیت های روزانه خود مانند ورزش, رفتن به سر کار و یا انجام خرید های روزانه بپردازید.

شلوارک لاغری هات شیپر خوبه؟

راهنمای خرید شلوارک لاغری هات شیپر و انتخاب سایز

برای خرید شلوارک لاغری هات شیپر لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و و جهشو پرداخت نمایید. توجه کنید لطفا سایز مورد نظر خودتون را قسمت پیغام شما درج کنید.

قیمت : 25000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی شیشه آبی ریبن

عینک آفتابی شیشه آبی ریبن یکی از پرفروش ترین مدل های عینک آفتابی کمپانی ریبن می باشد که طرفدارن بی شماری دارد. شما تا حالا کسی را دیدید که از خرید عینک آفتابی ریبن شیشه آبی ناراضی باشد؟ ما خرید عینک آفتابی شیشه آبی ریبن را به دختر خانم ها و آقا پسرهایی که می خواهند متفاوت تر دیده شوند پیشنهاد می کنیم که قیمت مناسبی هم دارد.

برای خرید عینک شیشه آبی ریبن لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید :

قیمت : 28000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


خرید عینک آفتابی طرح شیشه جیوه ای ریبن

خرید عینک آفتابی شیشه جیوه ای ریبن

همان طور که میدانید عینک های کمپانی ریبن جزو پرفروش ترین مدل های عینک آفتابی می باشد. عینک شیشه جیوه ای ریبن نیز یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی می باشد که این عینک بیشتر به عنوان عینک محبوب هنرپیشگان معروف است. پس شما هم با ستارگان همراه شوید و همین الان این عینک آفتابی را از فروشگاه ما سفارش دهید.

برای خرید عینک شیشه جیوه ای ریبن بر روی خرید محصول کلیک کنید

قیمت : 28000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


خرید عینک آفتابی طرح Prada ladies فوق العاده شیک و زیبا

خرید عینک آفتابی Prada ladies

طرح عینک آفتابی Prada ladies  متناسب با سلیقه های خاص خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه لارنیکا خریداری نمایند . شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند. برای خرید این مدل عینک آفتابی فرصت را از دست ندهید و همین الان اقدام کنید.

برای خرید عینک آفتابی Prada ladies بر روی خرید محصول کلیک کنید :

قیمت : 35000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


 خرید عینک طرح Sertino flower برای خانم های خوش سلیقه ایرانی

خرید عینک آفتابی Sertino flower

این عینک آفتابی که در دو فریم مشکی و قهوه ای عرضه شده است دارای شیشه هایی با یو وی 400 می باشد که بهترین پیشنهاد برای بانوان شیک پوش ایرانی می باشد. طراحی این مدل عینک آفتابی به گونه ای می باشد که برای تمامی چهره ها متناسب است و بسیار شیک و زیبا می باشد.

برای خرید عینک آفتابی Sertino flower بر روی خرید محصول کلیک کنید :

قیمت : 30000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید چاقوی برش کیک تولد

خرید ارزان چاقوی برش کیک تولد به همراه کفگیر برای برداشتن کیک

اگر مراسم تولیدی در پیش دارید و مشغول تدارکات جشن تولد هستید ما برای چاقوی کیک بری تولد شما پیشنهاد ویژه ای داریم اخیرا در فروشگاه ما محصولی بنام چاقوی برش کیک تولد به همراه کفگیر برای برداشتن کیک عرضه شده است که شما می توانید هر دو آن ها را فقط با قیمت 15 هزار تومان سفارش دهید و برای برش کیک تولد آن ها را تزیین و استفاده کنید.

خرید چاقوی برش کیک تولد

توضیحات بیشتر درباره چاقوی برش کیک تولد

کارد برش کیک تولد یا همون چاقوی برش کیک تولد محصول کشور سوئیس می باشد و دسته ارگونومیک و جنس دسته باکالیت می باشد تیغه این محصول از با کیفیت ترین استیل تهیه شده که تغییر رنگ و کند شدن را غیر ممکن کرده است. همچنین این محصول شامل یک عدد چاقو برای برش کیک و یک عدد کفگیر برای برداشت کیک می باشد که شما می توانید هر دوی آن ها را همین امروز از فروشگاه ما با قیمت مناسب سفارش دهید و درب منزل خود وجهشو پرداخت نمایید.

برخی از ویژگی های چاقوی برش کیک تولد

  • جنس استیل ضدزنگ و رنگ بلوری می باشد
  • سایز چاقو 3*25 سانتی‌متر و سایز کفگیر 5*23

فروشگاه خرید چاقوی برش کیک تولد

خرید چاقو برش کیک تولد به همراه کفگیر برداشتن کیک تولد

ابزار برش کیک, کارت برش کیک تولد, کارد برش کیک

قیمت چاقوی برش کیک تولد شیک و فانتزی زیبا

راهنمای خرید چاقوی برش کیک تولد

برای خرید چاقوی برش کیک تولد یا همون کارد کیک بری لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت این محصول 15000 تومان

خرید


محصولات پیشنهادی :

خرید تسمه بلند کردن اجسام

خرید توری کباب پز ماهی

خرید باکس لوازم آرایش

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید تسمه بلند کردن اجسام سنگین

تسمه بلند کردن اجسام سنگین Forearm Forklift یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات کاربردی فروشگاه خرید اینترنتی لارنیکا می باشد که در اردیبهشت ماه سال 97 در این فروشگاه عرضه شده است. همه ما خیلی وقت ها شده که دنبال طنابی برای راحتی بلند کردن برخی از اجسام سنگین هستیم اما طناب هم دست مون را اذیت می کند و هم اینکه ممکنه پاره شود برای همین ما به شما محصول جدید فروشگاه مون بنام تسمه بلند کردن اجسام سنگین را پیشنهاد می کنیم.

توضیحات بیشتر درباره تسمه بلند کردن اجسام سنگین

تسمه بلند کردن اجسام سنگین یک وسیله بی نظیر و جالب و عالی برای بلند کردن و جابه کردن اجسام بزرگ و سنگین می باشد که این تسمه در برابر کشش بسیار مقاوم بوده و شما با این تسمه می توانید اجسامی مانند یخچال را به راحتی از زمین بلند کرده و جا به جا کنید.

اگر قصد اسباب کشی دارید و یا اگر مستأجر هستید حتما یکی از این تسمه ها را همین امروز تهیه کنید تا موقع اسباب کشی ازش استفاده کنید چون ممکن است به خاطر فروش بالای این محصول موجودی اش به زودی تموم شود. حتی خانم ها نیز می توانند با این تسمه در بلند کردن اجسام به همسر خود کمک کنند.

تسمه ای که برای مشتری ارسال می شود شامل یک جفت تسمه Forearm Forklift ساخته شده از الیاف مقاوم در برابر کشش و ضربه که به هیچ وجه پاره نمی شود و آسیب نمی بیند.

نحوه استفاده از تسمه بلند کردن اجسام سنگین

نحوه استفاده از تسمه بلند کردن اجسام سنگین

نحوه برداشتن و جا به کردن یخچال با تسمه بلند کردن اجسام سنگین

نحوه بلند کردن و جا به کردن تلویزیون با تسمه بلند کردن اجسام سنگین

راهنمای خرید تسمه بلند کردن اجسام سنگین

برای خرید این تسمه لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش یا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 15000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

قیمت خرید عمده توری کباب پز ماهی تمام استیل 2018

توری کباب پز ماهی محصول عالی و بی نظیر برای کباب کردن کباب در خانه می باشد و یا حتی آن ها که خودشون ماهی میگیرند با این وسیله به راحتی میتونند کنار روخانه یا دریا ماهی های خودشان را کباب کنند برای خرید تکی فرم خرید را  پر کنید و برای خرید عمده توری کباب پز ماهی بخش تعداد, تعداد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید

خرید عمده توری کباب پز ماهی

فروشگاه خرید توری کباب پز ماهی با قیمت ارزان

فروشگاه خرید توری کباب پز ماهی اصل با قیمت مناسب, از کجا می تونم توری کباب پز ماهی برای کباب کردن ماهی در بهار سال 1397 بخرم؟ قیمت توری های کباب پز ماهی در سال 97 چند شده؟ ایا توری کباب پز های ماهی واقعا خوبن؟ و میشه باهاشون طبق عکس ماهی کباب کرد؟, خرید توری کباب پز ماهی اصل

اگر شما عاشق خوردن ماهی کباب شده هستید دیگر روش های قدیمی را برای کباب کردن ماهی که پر دردسر هم هستند فراموش کنید و محصول جدید فروشگاه اینرتنتی لارنیکا بنام توری کبابی ماهی را امتحان کنید این توری کبابی که با قیمت ارزان و مناسب 15 هزار تومان عرضه شده است و برای ماهی هایی با طول 40 و عرض 15 سانتی متری مناسب می باشد.

همان طور که میدانید ماهی یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین نوع گوشت می باشد که ما عادت داریم با روش های متفاوتی آن را بپزیم یکی از این روش ها کباب کردن ماهی می باشد مخصوصا اگر از این توری ماهی کبابی ما برای کباب کردن استفاده کنید کارتون بسیار آسان و بی دردسر خواهد بود. توجه داشته باشید شما با خرید توری کباهی ماهی می توانید ماهی هایی با طول 40 و عرض 15 سانتی متری را بدون هیچ گونه دردسری کباب کنید و نوش جان کنید.

قیمت توری کبابی ماهی

توضیحات بیشتر درباره توری ماهی کبابی

این توری کبابی ماهی با روکش استیل و با کیفیت عالی استیل تضمین شده در برابر سیاه شدن می باشد و همچنین گیره نگهدارنده دسته استیل آن بخاطر داشتن روکش چوبی موجب انتقال کمتر گرما به دست تون در حین پخت می شود. این توری ماهی کبابی برای کسانی که عاشق کباب کردن ماهی هستند و یا کسانی که در هنگام مسافرت دوست دارند ماهی کباب کنند بهترین پیشنهاد می باشد و شما با خرید این توری کباب پز ماهی دیگر کباب کردن ماهی براتون کاری نخواهد داشت.

ویژگی های توری کبابی ماهی

  • جنس محصول فز با روکش استیل بسیار با کیفیت
  • قابل استفاده بر روی اجاق و انواع باربیکیو
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نمیباشد
  • ابعاد : 13*30 سانت و ساخت کشور انگلیس

خرید توری کباب پز ماهی, فروشگاه خرید توری کبابی ماهی

از کجا توری کباب پز ماهی را بخرم؟ قیمت توری کبابی ماهی چنده؟, قیمت توری کباب پز ماهی که تمام استیل باشه و زنگ نزنه و رنگش هم نره و دسته اش هم چوبی باشه چنده؟ از کجا و کدوم فروشگاه یا سایت می تونم توری کباب پز ماهی خوب و اصل بخرم؟ روش خرید اینترنتی جدیدترین توری کباب پز ماهی در سال 2018, قیمت توری کبابی ماهی

خرید توری کبابی ماهی استیل اصل

راهنمای خرید توری کبابی ماهی

برای خرید توری کبابی ماهی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پردخت نمایید.

قیمت این محصول 15000 تومان | پرداخت درب منزل

   خرید

خرید توری کباب پز ماهی با قیمت 15 هزار تومان, فروشگاه خوب برای خرید اینترنتی توری کباب پز ماهی با قیمت ویژه, بهترین سایت برای خرید آنلاین توری کباب پز ماهی در سال 2018, قیمت خرید جدیدترین مدل توری کباب پز ماهی برای راحتی و اسانی کار با کباب پز ها, خرید توری کباب پز ماهی

خرید توری کباب پز ماهی تمام استیل | قیمت 15 هزار تومانع بهترین سایتی که بشه ازش توری کباب پز ماهی را خرید کرد؟ روش خرید آنلاین و اینترنتی جدیدترین محصول توری کباب پز ماهی در سال جدید, فروشگاه خرید اینترنتی و خرید آنلاین توری کباب ماهی با قیمت 15 هزار تومان معرفی کنید, خرید توری کباب پز ماهی استیل

نمایندگی خرید انواع مدل توری کباب پز ماهی , لطفا یه نمایندگی خوب و معتبر برای خرید توری کباب پز ماهی معرفی کنید؟ از کجا توری کبابی ماهی را بخریم؟ روش خرید اینترنتی توری کبابی ماهی در سال 2018, نمایندگی خرید توری کباب پز ماهی

منبع : http://torikababimahi.parsiblog.com/Posts/1/%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af+%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87+%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%8a+%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%a8+%d9%be%d8%b2+%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%8a+%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85+%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%8a%d9%84+2018/

  • مریم مریمی