پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید کیت ربات خورشیدی

خرید کیت ربات خورشیدی 6 کاره سبز رنگ با قیمت مناسب

ربات خورشیدی شش کاره که به تازگی در فروشگاه ما عرضه شده است بهترین اسباب بازی و هدیه برای کودکان می باشد که با نور خورشید به حرکت در می آید. اگر کودکی کنجکاو و باهوش دارید که دوست دارد دل و روده اسباب بازی هایش را بیرون بریزد و به مسائل علمی علاقه دارد این ربات بهترین هدیه و البته وسیله آموزشی برای کودک شما می باشد.

نمایندگی خرید ربات خورشیدی 6 کاره

توضیحات بیشتر درباره اسباب بازی ربات خورشیدی

شما با خرید این اسباب بازی علاوه بر اینکه کودک خود را خوشحال می کنید آن ها را با انرژی خورشیدی و اینکه چگونه انرژی بدست آمده از خورشید می تواند اجسام بی جان را به حرکت دربیاورد یاد می دهید. با این وسیله شما می توانید خلاقیت ربات سازی فرزند خود را چند برابر کنید.

همان طور که می دانید یکی از بهترین سرگرم کننده ترین اسباب بازی ها ساختن ربات و به حرکت درآودن آن می باشد آن هم بدون باتری و با انرژی بدست آمده از طریق خودرشید که شاید کودک شما تا با چشمان خود این موضوع را تا نبیند هیچ وقت باورش نشود.

شما با خرید این جعبه برای کودک خود می توانید به کمک کودک خود 6 ربات مختلف را با ابزارهای داخل جعبه بسازید و همگی با انرژی خورشیدی کار بکنند. این کیت شامل قطعاتی است که طبق نقشه راهنما یکی از دستگاه های داخل آن را بر حسب انتخاب می سازید و سپس با استفاده از سلول های خورشیدی آن را به حرکت در می آورید. توجه کنید این کیت ربات سازی به بچه های کوچکتر از 3 سال به دلیل داشتن قطعات ریز توصیه نمی شود.

ربات خورشیدی ، خرید ربات خورشیدی ، روبات خورشیدی 6 کاره

قیمت ربات خورشیدی 6 کاره ، ربات خورشیدی 6 کاره را از کجا بخرم؟

راهنمای خرید کیت ربات سازی خورشیدی

برای خرید اسباب بازی ربات ساز خورشیدی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن ها را پرداخت کنید.

قیمت این محصول 28000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : • خرید دستگاه حجامت خرید باکس شیشه ای لوازم آرایش  خرید اتوی بخارشوی  خرید سبد زباله

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه رقص نور

خرید دستگاه رقص نور نیمکره با قیمت ارزان و امکانات عالی

رقص نور نیمکره که به تازگی در فروشگاه ما عرضه شده است قابلیت پخش موسیقی را دارد و دارای ریموت کنترل نیز می باشد. این دستگاه رقص نور دارای پروژکتوری LED می باشد و همچنین سنسور صوتی و بلندگوی داخلی نیز دارد. شما می توانید با ریموت کنترل این دستگاه رقص نور از راه دور ، آهنگ های مورد نظر خود را پخش کنید.

توپ کریستالی رنگارنت این دستگاه رقص نور دارای حسگرهای صوتی با قابلیت چرخاندن و متحرک نمودن رنگهای پخش شده از انواع سبز ، آبی و قرمز می باشد. نیم کره کریستالی ال ای دی با طول عمر بالا و کیفیت عالی عرضه شده است که شما می توانید با تغییر رنگ همزمان و بازی رنگها بر روی دیوار و سقف اتاق لحظاتی خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید.

نمایندگی رقص نور ، خرید رقص نور ، فروشگاه خرید رقص نور

خرید رقص نور نیمکره برای جشن های تولد و عروسی

این دستگاه رقص نور بهترین پیشنهاد برای مهمانی های تولد و عروسی و سالگرد می باشد همچنین شما می توانید این دستگاه رقص نور را در باشگاه و حتی اتاق خواب کودکان خود نصب کنید. این دستگاه رقص نور مناسب برای نصب در هر مکان سرپوشیده کوچک و بزرگ می باشد.

همچنین کیفیت صدای تولید شده به دلیل اینکه این دستگاه رقص نور با آخرین سخت افزارهای صوتی ساخته شد خوب است و با یک صدای خوب و متعادل باعث می شود تا شما حس خوبی از گوش کردن به موسیقی در شما ایجاد شود و موسیقی را احساس کنید.

راهنمای خرید دستگاه رقص نور نیمکره

برای خرید این دستگاه رقص نور ، لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را بعد از اینکه درب منزل خود تحویل گرفتید وجهش را پرداخت کنید.

قیمت این محصول 85000 تومان می باشد

خرید


محصولات پیشنهادی : • خرید دستمال جادویی  خرید ابزار برش کیک  گیره کوچک کننده بینی  خرید چاقو تیز کن دستی 

  • مریم مریمی
  • ۰
  • ۰

خرید دستمال جادویی

فروشگاه خرید اینترنتی دستمال جادویی و نظافت clean cham

دستمال جادویی یکی دیگر از جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی لارنیکا می باشد که در تابستان 97 در فروشگاه ما عرضه شده است این دستمال با قابلیت جذب بالا بهترین و با کیفیت ترین دستمال موجود در بازار می باشد که شما می توانید با این دستمال جادویی نسبت به پاک کردن تمامی سطوح از میزها گرفته تا شیشه و ... اقدام کنید.

دستمال جادویی clean cham ساخته شده از الیاف نانو با قابلیت پاک شوندگی آسان و قدرت پاک کنندگی بسیار بالا بهترین نوع در بازار می باشد. شما با این دستمال تمامی سطوع را بدون هر گونه لک و پرز تمییز کنید. همچنین دستمال جادویی عرضه شده در فروشگاه ما دارای پکیج جهت قرار دادن دستمال در حالت مرطوب درون آن می باشد.

سایت خرید دستمال جادویی, بهترین سایت برای خرید اینترنتی دستمال جادویی و نظافت فروشگاه خرید اینترنتی دستمال جادویی

راهنمای خرید دستمال جادویی clean cham

برای خرید این دستمال جادویی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و سپس فرم خرید را با دقت پر کنید و سفارش دستمال جادویی خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت این محصول 12 هزار تومان می باشد | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : • خرید مایع ریز  • باکس لوازم آرایشکوچک کننده بینی  • خرید عینک شیشه آبی

  • مریم مریمی