پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

  • ۰
  • ۰

خرید سطل زباله سینک

فروشگاه خرید سطل زباله سینک و کابینت استوانه ای شیک مخصوص آشپزخانه های امروزی

بعد از عرضه محصول پرفروش سبد زباله ، امروزم تصمیم گرفتیم محصول پرفروش سطل زباله سینک آشپزخانه استوانه ای را در فروشگاه لارنیکا برای فروش عرضه کنیم. این سطل زباله بسیار شیک و زیبا بوده و موجب زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد شد و از طرفی جای کمتری در آشپزخانه شما اشغال خواهد کرد و شما به راحتی میتوانید به صورت ایستاده باقی مانده غذای بشقاب ها را تمییز کنید و در داخل این سطل بریزید.

این سطل زباله استوانه ای با قرار گرفتن بر روی لبه کابینت ، کار نظافت را برای شما آسان تر خواهد کرد. همچنین شما می توانید این سطل زباله را در جاهای مختلف منزل استفاده کنید.

خرید سطل زباله قابل نصب بر روی کابینت ، سطل زباله کابینتی ، سطل زباله سینک

توضیحات بیشتر درباره سطل زباله سینک آشپزخانه ای

همان طور که میدانید امروزه راه های آسان تری برای دفع زباله و خلاص شدن از کثیفی وجود دارد. و مخترعین هر روز محصولات جدیدی را مخصوص آشپزخانه ها درست می کنند تا کار نظافت و پخت و پز آسان تر شد یکی از این محصولات سطل زباله سینک آشپزخانه ای می باشد.

مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که زباله های به وجود آمده در داخل قابلمه و باقی غذاها در بشقاب ها را با زحمت زیاد از داخل سینک جمع کرده باشید و با ترس از ریخته شدن آن را به آرامی به طرف سطل زباله گوشه آشپزخانه ببرید اما شما می توانید از این به بعد با خرید سطل زباله سینک آشپزخانه ای کار خود را آسان تر کنید و این سلطل زباله را بر روی کابینت ظرفشویی خود نصب کنید و به راحتی ظرف ها را تمییز و در داخل ظرفشویی قرار دهید.

راهنمای خرید سطل زباله سینک آشپزخانه ای

برای خرید این سطل زباله سینک لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید و بعد از تحویل گرفتن سطل زباله سینک آشپزخانه در درب منزل ، وجه آن را پرداخت کنید.

قیمت : 20000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : خرید آچار بکس فندکیخرید صلوات شمار انگشتیخرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی خرید اینترنتی کمربند عروسکی

  • ۹۷/۰۵/۱۵
  • مریم مریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی