پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل

فروشگاه خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل با ارسال فوری و قیمت 190 هزار تومان

آیا شما هم از بزرگ بودن و بد فرم بودن بینی خود رنج می برید؟ آیا فرم بد بینی ، اعتماد به نقس تان را پایین آورده است؟ آیا بخاطر فرم بد بینی همیشه از مهمانی ها و مجالس فراری هستید؟

دیگر نگران نباشید با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مخترعین ایرانی وسیله ای بنام آیدان اختراع کرده اند که شما می توانید با خرید و استفاده مداوم از آیدان بدون هیچ گونه عوارضی ، بینی گوشتی خود را کوچک کنید و به اندازه دلخوه برسید.

توجه کنید کوچک کننده بینی آیدان فقط برای بینی های گوشتی ، غضروفی و متورمی جواب می دهد و متاسفانه برخی فروشگاه ها برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند می گویند برای بینی های استخوانی هم جواب می دهد که این موضوع کذب است.

قابل توجه خریداران دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

متاسفانه خیلی از فروشگاه ها برای اینکه سود بیشتری بکنند آیدان را با قیمت های خیلی بالا و با توجیه اینکه جنس آن ها اصل می باشد می فروشند. شما می توانید آیدان اصل را به همراه ضمانت نامه شرکت آیدان از فروشگاه ما فقط با قیمت 190 هزار تومان سفارش دهید. ما به شما توصیه می کنیم که آیدان اصل را از نمایندگی های اصلی با هولوگرام و کارت گارانتی معتبر و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران خریداری نمایید و از هر فروشگاهی خرید نکنید.

در ادامه تصویر ضمانت نامه و محتویات بسته ای که برای شما ارسال می شود را مشاهده می کنید.

خرید آیدان ، محتویات داخل بسته آیدان ، خرید کوچک کننده بینی آیدان اصل ، قیمت آیدان اصل

مشخصات آیدان اصل:

  • دارای هولوگرام ، گارانتی و کارت شرکت آیدان (Idan)
  • کاملا وکیوم شده و کنترل ال سی دی دار
  • قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود

نشانه های آیدان تقلبی :

  • محصول با جعل برند آیدان بدون LCD
  • محصول با نام تجاری دیگر
  • بسته بندی نامناسب و یا باز شده!
  • محصول آیدان بدون برچسب هولوگرام
  • عرضه کنندگان محصول با قیمت پایین تر از قیمت شرکت آیدان که روی بسته بندی نیز درج گردیده است.
ضمانت نامه کوچک کننده بینی آیدان

روش استفاده از دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

برای اینکه از کوچک کننده بینی آیدان جواب بگیرید باید آیدان را طبق دستور العمل گفته شده مخترع استفاده کنید. طبق این دستور العمل شما باید آیدان را هر روز به مدت 20 دقیقه و به مدت زمان 45 تا 60 روز استفاده کنید.

اگر واقعا قصد استفاده از آیدان را طبق دستور العمل گفته شده دارید و تصمیم تان برای استفاده از آیدان جدی است این محصول را بخرید وگرنه بیخودی پول خود را هدر ندهید.

نحوه عملکرد دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

پدهای استفاده شده در دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل حاوی مواد خاصی هستند که با توجه به عملکرد ویبراتور باعث از بین رفتن چربی های دماغ تان می شود و علاوه بر کاهش حجم ، موجب زیبایی و قشنگ دیده شده بینی می شود.

خرید کوچک کننده بینی آیدان ، فروشگاه خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل

چرا باید از آیدان استفاده کنیم؟

این یک واقعیت است بینی بدفرم و زشت شما را زشت نشان خواهد داد و باید قبول کنیم که بینی یکی از المان های مهم در زیبایی صورت هر شخص می باشد. متاسفانه ما ایرانی ها خیلی هامون بینی زیبایی نداریم و این موضوع باعث شده از حضور در بعضی از مهمانی ها فراری باشیم و حتی افسردگی هم بگیریم.

عمل های جراحی هم علاوه بر اینکه هزینه هایی زیادی دارد عوارض زیادی دارد. برای همین ما به شما دستگاه کوچک کننده بینی آیدان را پیشنهاد می کنیم. دستگاهی که این روزها در اوج فروش خود است و روز به روز طرفدارانش بیشتر می شود.

اگر دوست دارید بینی زیبایی داشته باشید و زیبا بودن و زیبا دیده شدن برایتان اهمیت زیادی دارد این فرصت را برای زیبا شدن به خودتان بدهید و همین الان دستگاه کوچک کننده بینی آیدان را از فروشگاه ما سفارش دهید و با اراده جدی طبق دستور العمل گفته شده آن را استفاده کنید.

راهنمای خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

برای خرید آیدان لطفا فرم خرید محصول را با دقت پر کنید و منتظر تماس مشاورین فروش این محصول باشید. حتی شما می توانید سوالات احتمالی خود را از مشاورین این محصول بپرسید و در صورت تمایل سفارش خود را تأیید کنید. سفارشات شهر تهران و کرج با پیک به صورت فوری ارسال می شود و سایر های شهرهای ایران در عرض 2 تا 5 روز بدست مشتری می رسد.

قیمت این محصول 190 هزار تومان می باشد

خرید


محصول پیشنهادی گیره کوچک کننده بینی
  • ۹۷/۰۵/۰۹
  • مریم مریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی