پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا | خرید محصولات پرفروش آشپزخانه و کاربری

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

پارمیا یک سایت فروشگاهی بی نظیر برای خرید محصول پرفروش و کاربری آشپزخانه می باشد.

  • ۰
  • ۰

خرید باکس, استند و جعبه لوازم آرایش

خرید انواع مدل باکس, استند و جعبه لوازم آرایش فانتزی و شیک

شما در این صفحه از فروشگاه لارنیکا می توانید از انواع مدل باکس لوازم آرایش و جای لوازم آرایشی رومیزی شیشه ای, استند لوازم آرایش فانتزی و جعبه لوازم آرایش شیک و مدل روز 2018 دیدن کنید و در صورت تمایل سفارش دهید. همان طور که میدانید امروزه به دلیل تنوع زیاد لوازم های آرایشی مخصوصا رژ, ریمیل و ... یکی از بزرگترین مشکل و دغدغه خانم ها, شلوغی میز آرایش آن ها می باشد و خیلی از وقت ها هم نمی توانند به آسانی رنگ رژ و ... خود را پیدا کنند اگه شما هم تنوع لوازم آرایشی تون زیاده و با این مشکل مواجه هستید ما به شما باکس های لوازم آرایش که در انواع مختلف در فروشگاه ما وجود دارد پیشنهاد می کنیم. شما با خرید و استفاده از این باکس های لوازم آرایشی علاوه بر اینکه به لوازم خود نظم خواهید داد میز آرایش زیبایی خواهید شد و به راحتی می توانید لوازم مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن پیدا و ازشون استفاده کنید. در ادامه به معرفی باکس, استند و جعبه های لوازم آرایشی فروشگاه آرنیکا می پردازیم.

باکس لوازم آرایش شیشه ای,خرید اینترنتی جای لوازم آرایشی

محصول اول : باکس لوازم آرایش شیشه ای

این باکس لوازم آرایشی رومیزی که در بالا عکس آن را مشاهده می کنید بسیار زیبا و شیک می باشد و از شیشه شفاف طراجی شده است دارای سه کشو و دو محفظه در قسمت بالا می باشد که قسمت بالایی آن درارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری انواع لوازم آرایش می باشد و قسمت پایینی آن دارای سه کشو می باشد.

قیمت 45 هزار تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصول دوم : خرید جعبه و استند لوازم آرایش طلایی

خرید استند لوازم آرایش طلایی, خرید جعبه و باکس لوازم آرایش

این جعبه, باکس و یا همون استند لوازم آرایش استوانه ای دارای چهار محفظه می باشد و بهترین انتخاب برای قرار دادن مداد های لوازم آرایشی, خط چشم, ریمیل و ... می باشد. باکس و استند لوازم آرایش یک ابزار بسیار ضروری برای نظم بخشیدن به لوازم آرایش شما می باشد و بنا به تضاضای بسیار زیاد این محصول طراحی و ساخته شده است.

قیمت : 12000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • مریم مریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی